Sunday, March 5, 2023

لجپال عربی لجپال مدنی لگیاں نبھا چا

 لجپال عربی لجپال مدنی لگیاں نبھا چا 
کوجھی تے کملی گل نال لا چا
 
غور حضور ضرور کرنا ساڈے ترلییاں تے ہتھاں جوڑیاں تے
اساں لوڑ تساں دی ہر ویلے تساں لوڑ کی اساں بے لوڑیاں دی

تیرے دَر طے آ كے ڈگ پئی آن ماری ہوئی میں دھکیاں دھوڑیاں دی
میرے واسطے تاج سکندری اے سونا دوڑے تساں دے جوریاں دی

زور دگھانے میرا ٹر گیا ماہی اتے میرے رکھ گیا ہجر سرااندی
سجے کبھے  میرے غم دیا فوجاں بیٹھی آن اڈیک پاواندی

کیڑی رتے رسیوں وے ماہی لگ امبیان بور گئے نی
ہار سنگھار کراں کی اڑیو میرے ساجن دور گئے نی

اوہلے بیٹھ ونا دے رووئین ایہہ مینو دس دستور گئے نی
سجن جناں دے یار وچھڑ گئے اُڑ چہریوں نور گئے نی

پت جھڑ موسم لنگھ گیا ماہی آیا پھگن طے شاخاں پھٹیاں بھنورے رکسے کرن پھل ٹیکن اتے بلبلاں موجاں لٹیاں
 
وچھڑیاں کونجاں سب گھر آئیاں ہو جیڑیاں رزق بہانے ٹٹیاں
سردار مسافر سب گھر آ گئے تینوں کون نہیں دیندا چھٹیاں 

نہیں آیا میرا دلبر ماہی ہو ایویں بول نا جھوٹیا کاواں
توں جھوٹا تیرے بول وی جھوٹھے اوہ تینوں تاڑی مار اڈاواں

 جے پکی خبر ملن دی دیویں تینوں کٹ کٹ چوریاں پاواں
آ سردار کرا جا دیداں کتھے روندی ناں مر جاواں 

No comments:

Post a Comment